JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

وبلاگ

۱۳۹۵-۱۰-۲۴

ساخت فایل پروکسی اشیا (جانشین) برای موتور رندر VRay در 3ds Max

بهینه سازی مدل سازی و رندر همیشه چالش 3D کاران بوده است. یکی از بهترین روشهای بهینه سازی استفاده از اشیای پروکسی است.
۱۳۹۵-۰۹-۱۲

ایجاد افکت کاستیک با VRay و 3ds Max

افکت کاستیک با نورپردازی و تنظیمات مناسب موتور رندر بدست می آید. در این مطلب به روشنی تکنیک های ساخت این افکت را فرا بگیرید.
۱۳۹۵-۰۸-۲۳

مدل سازی سریع با اشیای ابتدایی در 3ds Max

آیا می توان فقط با استفاده از Box یک ساختمان را با سرعت مدل سازی کرد؟ در این آموزش تکنیک های مدل سازی سریع را خواهید یافت.
۱۳۹۵-۰۵-۳۱

تنظیم ابعاد در 3ds Max

تنظیم ابعاد در هر پروژه، یکی از مهمترین اقدامات اولیه است. در این نوشته به چگونگی تنظیم ابعاد در 3ds Max پرداخته شده است.