تماس با مدل ساز
09355362255
info@persian3dsmax.com
صفحه اصلی
درباره
کتاب
پروژه
مدل سازی
انیمیشن
تکسچرینگ
نورپردازی
زمان – واقعی
متریال
رندرینگ
تدریس
BIM
چندگانه
آموزش
درخواست آموزش
ویدئوهای آموزشی
تماس
وبلاگ
✕
وبلاگ
فیلتر
دسته بندی ها
برچسب ها
نویسندگان
همه را نشان بده
همه
آموزش نرم افزار
انیمیشن
رندرینگ
فضای کاری
متریال
مدل سازی
نور پردازی
همه
3ds Max
AutoCAD
BIM
Caustics
Extrude
Grid
hot keys
Polyline
Proxy
Revit
Rhino
Script
Snaps
Splines
VRay
Workspace
ابزار حرکت
اسکریپت
اسنپ
اشیای ساده
پروژه
پروکسی
تنظیم ابعاد
چیدمان اشیا
چیدمان ویرایشگر
خطوط
دسته بندی
دیوار
راینو
ردیاب
رندر (تحویل دهی)
رویت
زمینه
سیستم مختصات
صنعتی
عمرانی
عناصر وی ری
فضای کاری
کاستیک
کلید میانبر
لایه بندی
ماده چند گانه
مدل سازی سریع
معماری
نرم افزار
نور پردازی
هزینه
واحد اندازه گیری
وی ری
ویرایشگر
همه
علی دهقانیان نصیری
۱۳۹۶-۰۳-۱۶
۱۳۹۶-۰۳-۱۶
دسته بندی ها
انیمیشن
هزینه ساخت انیمیشن را چگونه تعیین کنیم؟
دنیای انیمیشن آنقدر متنوع است که هیچ فرمول ثابتی برای تعیین هزینه ساخت انواع انمیشن وجود ندارد. برخی فاکتورهای تعیین هزینه انیمیشن را در این نوشته بخوانید.
۱۳۹۶-۰۳-۱۶
۱۳۹۶-۰۳-۱۶
دسته بندی ها
رندرینگ
هزینه رندر پروژه های 3D را چگونه تعیین کنیم؟
رسیدن به یک رندر عالی بسیار دلچسب است. اما رندرها بر اساس کیفیت نهایی دسته بندی می شوند و هر کدام هزینه های خاص خودشان را دارند.
۱۳۹۶-۰۳-۱۵
۱۳۹۶-۰۳-۱۵
دسته بندی ها
نور پردازی
تعیین هزینه نورپردازی با نرم افزار 3D
مرحله نورپردازی یکی از مهمترین فازهای هر پروژه 3D است. تعیین هزینه نورپردازی در نرم افزار به فاکتورهای مختلفی بستگی خواهد داشت.
۱۳۹۶-۰۳-۱۵
۱۳۹۶-۰۳-۱۵
دسته بندی ها
مدل سازی
هزینه مدل سازی پروژه های 3D را چگونه تعیین کنیم؟
تعیین هزینه منصفانه پروژه های مدل سازی 3D کار ساده ای نیست و به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. در این نوشته به چندین فاکتور مؤثر پرداخته شده است.
۱۳۹۶-۰۱-۲۹
۱۳۹۶-۰۱-۲۹
دسته بندی ها
مدل سازی
سیستم مختصات در راینو (Rhinoceros 3D)
نرم افزار راینو سه سیستم مختصاتی برای کمک به مدل سازی را ارائه می دهد. در این نوشته با هر سه حالت آنها آشنا خواهید شد.
۱۳۹۶-۰۱-۲۸
۱۳۹۶-۰۱-۲۸
دسته بندی ها
رندرینگ
فضای کاری
معرفی 3ds Max 2018 به همراه ویژگی های جدید
Autodesk برای ورژن 2018 نرم افزار 3ds Max موتور رندر Arnold را قرار داد. دیگر ویژگیهای این ورژن جدید را در این مطلب بخوانید.
۱۳۹۶-۰۱-۲۷
۱۳۹۶-۰۱-۲۷
دسته بندی ها
مدل سازی
مدل سازی سریع یک شهر در 3ds Max با اسکریپت GhostTown
مدل سازی یک شهر بزرگ و پیشرفته در 3ds Max می تواند کاملاً زمانبر باشد. با برنامه GhostTown این کار با سرعت بسیار بالایی انجام می شود.
۱۳۹۶-۰۱-۰۵
۱۳۹۶-۰۱-۰۵
دسته بندی ها
فضای کاری
کلیدهای میانبر در 3ds Max
برای تسلط هر چه بهتر به 3ds Max، دانستن کلیدهای میانبر آن الزامی است. در این نوشته با دیدن و حتی ویرایش آنها آشنا خواهید شد.
۱۳۹۵-۱۲-۱۵
۱۳۹۵-۱۲-۱۵
دسته بندی ها
مدل سازی
ساخت دیوار با ابعاد دقیق با استفاده از کیبورد در 3ds Max
ساخت دیوار یکی از مراحل مهم و اصلی یک پروژه مدل سازی معماری است. در این نوشته، روش کیبورد شرح داده شده است.
بارگذاری بیشتر
طراحی سایت توسط
مدل ساز